Minä tosiaan olen ajoissa liikkeellä, niinpä suunnittelimme avokin kanssa tänään alustavaa häiden vieraslistaa. Tällä hetkellä listassa on 138 ihmistä yhteensä. Perheitä siis on lukumäärällisesti vähemmän, tuossa on laskettuna perheiden kaikki jäsenet. Tietysti tuo lukumäärä tulee tuosta vielä muuttumaan, kun avokki muistaa kaikki sukulaisensa ja kumminkaimansa. ;) Hän vaan ei ihan yhtä mukana tässä hommassa ollut, sanoi, että 100 nimeä tuosta saa ainakin karsia ;D

Ruokapuolta olemme myös miettineet ja tulimme siihen tulokseen, että teemme ( =teen) mahdollisimman paljon ruokia itse. Tulee halvemmaksi ja näin varmistamme myös sen, että ruoka on varmasti maistuvaa. Minun mielestäni useimmissa juhlissa pitopalveluiden ja muiden suuryritysten tekemät ja tarjoamat ruuat ovat niin teollisen makuisia, etten juurikaan pidä niistä.
Itse olen kasvissyöjä ja haaveenani on, että suurin osa tarjoiluista olisi kasvispainotteista. Näin saisin vakuutettua paatuneimmatkin lihansyöjät siitä, että kasvisruoka todella voi olla hyvää ja maistuvaa. Eettisyys on minulle muutenkin erittäin tärkeä arvo. Tietysti tässä on ajatuksena myös se, että saan mahdollisimman omannäköiseni juhlat, ei kaiken tarvitse olla aina samoin kuin muilla. Haluan jotain erilaista, jotain mistä hääni muistetaan positiivisesti erilaisina kuin muiden.